2010-10-19
 22:19:22

Hemkommen nu;)

Varit på Väla, åt på graffiti, sedan så blev det Ikea ;D väldigt trevligt :)

Vissa människor förstår jag inte, ena stunden så går det bra, den andra inte. Om ni ens vill ha mig som kompis så...
Fattar inte heller hur folk kan ljuga en rakt upp i ansiktet, men tack så jävla mycket för det. Jag mår iallafall skitbra nu för det så... funderar på att prata med en psykolog men var inte till så stor hjälp förra gången men ja.

Jag står för mina ord. Allt jag säger. Ska inte skriva sånt här egentligen. Men ikväll så alltså jag klarar inte mer. Jag hör folk säga, äh jag har redan knullat henne så jag kan dumpa henne när jag vill? vadfan är det för något liksom..

ahja ni kan ju tänka er lite för iallafall...

sov gott..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: