2010-10-06
 21:29:11

Hellou♥

Tjena, idag så vart det skolan yes, öppet i restaurangen idag, mamma kom och åt (: Gick faktiskt riktigt bra för mig idag enligt mig själv. Stressade inte så mycket som jag brukar, hade fyra bord haha ;D '

Sen efter skolan så hade jag och Julia tråkigt så vi stack till Väla :D stanna i en timme...köpte lite cola på donken;p Sen gick  vi till bussen waaay to tidigt!

Sedan så kom man hem vid åtta... åt fläskpankaka! Sen så ringde Emil och sa han var i kristianstad....men sen avslöja han att han var strax utanför ;p men nu är jag hemmmmaa resten av kvällen. TÄnkte jag skulle sticka hem tidigt idag men nej så blev det inte :o

Imorgon, då ska jag plugga :D eller ja jag plugga ju i bussen påväg hem, räknas det? haha

Nä inga bilder idag heller I don't have the time!


PUSSSSEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: