2010-10-16
 21:58:51

Gokväll' ♥

Hade riktigt skoj igårkväll, blev en lyckad kväll till hundra procent nästan iallafall:)

Sen idag så sålde man "kvällis" ;p och tim var också med eftersom han sov över i stugan, kom på att han låg där ute när jag hade varit vaken ett tag xD Sen så fixa vi till oss så drog jag, tim och syrran in till ängelholm :D

Gick i lite affärer och så medans tim åkte hem, sen kom han tillbaka så åt vi på Natalies och sen blev det bio :D

http://www.biografforum.se/images/Affischer/stora/hamnden.jpg

Mycket bra film ;p

Sen så åkte var och en hem till sig :D

Frös ihjäl och fick riktigt ont i handen sen så färga jag håret :D



btw, mycket bättre i verkligheten!

Nu ska jag göra något annat :)

Pussisar och förlåt för min dåliga uppdatering :o

Liten bild från igår..









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: