2010-10-02
 10:42:35

Godmorgon!

-She was perfect Cutter
-Yes I Know, the first girlfriend always is.

Alltså det är den sista repliken på en film som är väldigt viktig, det är de sista man minns av filmen och man vill ju gärna bli berörd av den. Filmen jag kolla på hette Prodigy. Hittar dock inte den på youtube.. men den gick nyss på tv1000 family. Såg inte hela, men om det är en riktigt bra film ska man kunna börja kolla i mitten och ändå kunna sätta sig in i den.

Fanns världens bästa kanal innan, Hallmark. Vet inte om den finns kvar men jag tror tyvärr inte det. De var den kanalen som var typ bäst. Fanns inga bättre filmer än de som visades där.. Typ det lilla huset på prärien, en serie. The mermaid, Rding bus with my sister och många många fler.  Brukade alltid kolla på det när jag var hemma från skolan. Mest sorgliga filmer så det slutade alltid med att jag grät, men dem var bara sååå underbara allihop!




Oj nu blev det lite mycket där känner jag;p
Mår väl sådär idag, blev inte alls mycket dricka igår men det känns ändå... Sen att jag cyklade hem det snabbaste jag kunde typ gjorde ju inte saken mycket bättre så jag får väl skylla mig själv för att jag mådde illla;p När jag satte mig på tåget hem, så ringde Emil så han körde till Båstad så vi körde runt lite, sen så somnade jag väl runt tre och vakna nio.. haha lagom skönt!



Idag får vi se vad som händer. Vet inte riktigt ännu. Blir antagligen mer bloggande sen, är ju faktiskt klar med min surströmmings redovisning ;p *stolt*

Ha de bra !






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: