2010-10-01
 16:18:22

FREDAG!!!

SItter och äter en knäckemacka och dricker lite proviva...
Kom precis innanför dörren, har ont i ryggen som fan. Och skakar gör jag också haha, måste ta en alvedon eller två.


ska strax in i duschen sen ska jag fixa mig och så. Sen blire att hämta mat på abbes, sen hem till felix på förfest!
Vi ses inne på bahnof ni som ska dit ikväll ;)

Ganska okej dag i skolan, förutom matten som jag hatar... Sen var det idrott och vi fick väldigt bra kritik vi som var med:D
fick även tillbaka provet på naturkunskapen... fick bara VG... ville ha mvg men nehe inte ens vg + ;o


AHja nu ska jag slänga mig in i duschen, lägger väl upp ett inlägg till innan jag ger mig av ;)

Pusssen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: