2010-10-08
 16:56:35

Fredag igen då ja!

Veckorna går snabbt, bara tre veckor kvar til höstlovet nu ju!
Slutade tidigt idag, sov lite haha, bråka lite, löste lite grejer ;p

Var och handlade på ica med mamma, blev en cola (A) hahah :D Nu sitter jag här nyduschad, ska snart fixa håret och så, sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll :o

Och jag skulle verkligen vilja träffa Per Gessle, och få hans aoutograf... så om ni har den så vill jag gärna köpa...! Eller om ni har hans nummer och adreess så tar jag gärna den ;) hahah!

Nu ska jag lyssna på Only girl in the world och Bulletproof! Askalas låtar...:D



PUSSS VERKLIGEN!


feztis

Låter kul att sova över hos en kompis :)



Vi ska väl inte hitta på så mycket tror jag! Vi får se vad som sker helt enkelt :)



PUBLICERAT: 2010-10-08, 18:00:12 | URL: http://feztis.blogg.se/
eeeveveveve

per gesle... av alla människor.. HAHHAHAHA DU ÄR SÅ SÖT! <3 ses snart??? jag har tråkigt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: