2010-10-30
 13:37:59

För dig ska jag göra det tusen gånger om ♥

God middag allihopa!♥

Första lovdagen igår ju;p

Åkte in till Båstad med pappa och handla lite på Statoil sedan så väntade jag på att Jennie och Pär skulle komma och hämta mig så jag hann med att handla en redbull på ica gånger två xD

Sedan så kolla vi en skjutfilm eller vad det var, sedan kolla vi världens hemskaste skräckfilm :o skrek en del :P var livrädd ju ;o

Sedan så blev vi utslängda för att dem skulle sova eftersom jag och Jennie var ganska flummiga;P Så vi fick skjuts av någon hem;D

Här är någon bild från dagen i skolan;p




Lennie skulle balansera pallen på huvudet....



Sötnosar ;p



Idag så sålde jag kvällis med Syrran sen cyklade vi in till hippus och shoppade lite! Blev ett par jätte sköna leggins med lite skinndetaljer på;p

Snart så blir det lunch, Croque Monsier eller vad det heter, med annat ord toast med ost och skinka ;p (a)

Ikväll vid sex blir det kalas hemma hos kusinen som fyller 15 :D Hörs snart igen nu ska jag äta ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: