2010-10-05
 21:43:32

Finally?

Just nu undrar jag hur fan jag ska hinna med allt som händer, okej jag kunde pluggat nu men vem fan pallar det?
Har ganska mycket att göra men jag orkar inte just nu. Får se imorgon när jag kommit hem från skolan...

Nu ska jag snart lägga mig i sängen. Skönt! Får tänka över vad jag ska ha på mig till skolan imorgon. Kommer bli najs eftersom man är i serveringen. (y) Dessutom kommer kanske mamma och äter(:

Hoppas alla har det bra där ute, okej inte många som har det antar jag. Men det kommer bli bättre, man lyckas alltid resa sig upp sen är det bara att stäcka på sig och visa vad man går för!

Nååågon som är sugen på att komma hit på lördag och ha lite roligt och äta god mat så tell me!

Pusss


Anonym

du och jag! träffas! så kan du låna boken, blondisbellis. eveve



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: