2010-10-20
 19:33:02

En vanlig onsdag i skolan!

Hade restauranget idag as usual :) Har alltid lika roligt på genomgången;p

Jag var på dessert och Julia var på förrätt så vi jobba tillsammans :D gick suveränt och vi fick göra nästan precis hur vi ville ;) Pelle gav oss fria händer ;D

Resultaten;



Riktigt snyggt om jag får säga det själv;) Laxtårta :D



Italiensk förrätstallrik! ;p



Lite som blev över;p kolla in mina desserter ;) chokladkaka och hallonfromage ! Fast uppläggen är inte som dem ska vara på bilden;o Men men det gick skitbra :D tror Pelle gillar mig å Julia alltså;) vi är ju faktiskt bra på det mesta...;)

Eftersom jag är ganska klantig av mig så tog jag bussen in till stan, sen tog jag samma buss hem haha... Liten omväg där men men fick iallafall skjuts hem så jag slapp cykla i regent ;)

Bara för att jag cykla varken idag eller igår så tog jag en mils runda här inne sen lite sit ups och sånt ;) ganska nöjd alltså:D

Nu tror jag att det är dax för en skön dusch;) Missar tyvärr halv åtta hos mig men det gör inte så mycket eftersom jag kan också laga mat och jag ska också bli känd någon dag ;) Kanske hinner med att se efterrätten om jag drar direkt ;p

Vi hörs nog mer ikväll :D

så länge, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: