2010-11-29
 20:36:03

Toddaaaayyy



Här har vi öppnat alla dumle och lagt dem i en skål hehe ;D kan hända att man tog någon under dagen... dock är det till ROcky ROad som vi ska göra till julbordet :D

Idag så gjorde jag Mandelmusslor med Petra ;D hjälpte även Teffie lite med hennes tio liter majonäs :p

Hela klassen hjälptes åt att förbereda inför julborden :D ca 500 gäster bara....haha :o

Nu så har jag pluggat klart svenska läxan och läst lite i min engelska bok :p imon blir det nationella i engelska!!!! Börjar halv nio ist för tolv... lite segt :o plus att vi går till fem.... så kommer bli en lååång dag :o

Sen ska jag hjälpa de som jobbar i köket också.... :o fyfan!

Men nu ska jag vara lite social :D puss!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: