2010-11-09
 17:17:03

Puss

Jo, jag sitter och pluggar, har gjort det och ätit hålkaka med köttbullar på under tiden jag har varit hemma! okej typ två timmar men ändå(a) jag gillar inte att plugga...

Fick reda på idag att jag skulle hitta två förrätter, två varmrätter och två desserter till redovisningen också som jag skulle ha med :S

Men men, måste plugga aaaaaalllt!!! idag eftersom jag åker tio i sju och kommer hem typ halv ett på natten imorgon :S

Vi har först vanlig lunch i restaurangen sen har vi gåsamiddag på kvällen... med svartsoppa, gås och äppelkaka! Jag förstår inte hur dem tror vi kommer att orka detta :o okej vi kommer säkert ha kul men att göra i ordning matsalen för 90 personer de är inte kul! Och jag och julia ska dessutom stå för blomster arrangemangen... tumme ner på det!

Nu ska jag fortsätta plugga...naturkunskap blir det nu!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: