2010-11-11
 17:54:32

oh hot damn

Snart två dagar sen jag blogga sist! Har inte suttit vid datan på över ett dygn...

Som sagt så var det ju gåsmiddag på skolan igår :) Har tyvärr inga bilder änu men jag lovar att det kommer inom kort!

Var helt slut efter hela dagen och kvällen, gick väl och la mig vid tolv och idag så sluta vi halv fem ungefär... hade mat och kultur så jag lagade paltmuffins och västerbottenpaj med några från klassen som vi skulle bjuda hela klassen på :) blev väl ganska lyckat måste jag säga!

Nu ska jag planera morgondagen!

Pusss


MP1

hej :)

detta är våran klassblogg!

här kan du följa oss och se vad som händer några helt vanliga dagar i mediaelevers skolgång och liv! :)



tack!



PUBLICERAT: 2010-11-11, 22:04:46 | URL: http://litemeragoose.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: