2010-11-06
 11:34:06

Lördag idag.

Väcktes av pappa. Gick upp sen ut och sålde kvällis i ösregent. Cyklade. Kallt.

Var ju i Danmark igår som sagt :) Köpte en tröja, eller jag fick en tröja av mamma. Sen åt vi pölse och drack max ;D
Har en massa bilder som ni får se här!











Vilken tårta tyckte ni var finast?


Vår lunch ;D

När Vi kom hem så skyndade jag mig hem för att fixa till mig och byta om. Sen skjutsa syrran mig till bussen :) Åkte hem till Thomas lägenhet med Alex, Jennie, Tim och Thomas kompis. Lyssna lite på musik å sånt. Hade en trevlig kväll :) så tack så mkt. Dock blev det lite mycket dricka tror jag(y


Idag så ska jag och familjen hem till Monica & Peter och äta god middag:) Kommer säkert bli trevligt, sticker därifrån ganska tidigt så bara smsa om ni vill hitta på något... ;o


NU MÅSTE JAG BARA BERÄTTA VÄRLDENS NYHET!

Roxette ska spela i Göteborg den 24 juli! OM JAG SKA DIT?! EHJAAAAA


biljetter till Roxette

Biljetter till Roxette

Roxette är ett av världens mest framgångsrika popband. Bandets internationella genombrott kom i slutet av 80-talet med ”The Look” från albumet ”Look Sharp!”. Sedan dess har bandet haft massor av låtar som toppat album- och singellistor världen över, t.ex “Dressed For Success”, “The Look”, ”It Must Have Been Love” “Listen to Your Heart”, “Joyride”. Roxette har sålt över 75 miljoner album och både ”Listen To Your Heart” och ”It Must Have Been Love” har spelats mer än 4 miljoner gånger vardera på amerikansk radio. Under fyra år på raken lämnade bandet aldrig Billboardlistan! Våren 2011 ger sig Roxette ut på en efterlängtad världsturné. Turnén pågår större delen av året och besöker minst fyra världsdelar. Sommarens sex utsålda spelningar gav Roxette mersmak och det är med stor entusiasm som Marie Fredriksson och Per Gessle återvänder ut på världsscenerna. ”Room Service”-turnén 2001 täckte Europa – förra världsturnén var ”Crash! Boom! Bang!” som ägde rum 1994-95. I Sverige gör Roxette en konsert och det är den 24 juli på Trädgårdsföreningen i Göteborg! Köp dina biljtter hos oss nu!


OMG!!! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: