2010-11-15
 18:28:49

Hellou♥

Hmm skolan idag då, mamma körde mig till bussen, trodde nästan jag skulle missa den;o Imorgon ska jag iallafall cyklaaaa!!! :D:D

Sen sprang jag runt en massa var väl trött eller något... vi redovisa våra artiklar vi hade skrivit om, Jag berättade om qourn. Tror jag ska prova att äta det någon dag, det är typ svamp som har samma konsistens som kyckling :o nyttigt och bra!

Sen så stanna jag kvar med tim och jennie och dem plugga medans jag satt å rita ;D

Ska snart rita igen vet bara inte vad, någon som har något tips :) ?


Snart blir det annika panna, det är griskött med typ champinjoner och ärtor och sås då :S?  hahah lite cp :)

Nu blir det tyvärr inte mer kanske blir något mer ikväll :)

Pusss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: