2010-11-01
 19:37:21

Heldag i HBG

Oj ursäkta min dåliga uppdatering:o

Sitter och väntar på middagen. Har nämligen varit på Väla med syrran. Vi tog tåget dit där man träffa på Filippa :) Sen när vi var på knutan så tog vi buss 97...mot väla by hahah vi fick gå en bit .... xD lite motorväg och sånt ;o men jag hade skitkul medans Jessica skämdes ihjäl:P

Köpte iallafall en skitsnygg kavaj :D eller jag tyckte det iallafall, kolla på massa annat och köpte det snyggaste(a) Sen när vi varit där så gick vi till IKEA ;D



Deras cheescake är utsökt!!! Åt en chokladboll också:P hhah

Sedan så gick vi in på coop och där skulle vi köpa energidricka men det var visst åldersgräns 18 år haha men men 5 månader och två veckor kvar!!!! :D

Tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna nu för jag orkar inte haha (a)

Sen kom mamma och pappa så köpte vi nya högtalare, andra gången denna veckan xD sen åkte vi hem :D

Nu hinner jag inte skriva mer :o vi höres folket !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: