2010-11-19
 16:42:28

Heej!

Hej, nu har jag faktiskt skffat lite nya bilder;)

Men iallafall, gick upp halv sex imorse;o åkte med pappa halv sju hem till mormor och var där i en timme för att kunna ta bussen tjugo i åtta...

När jag väl var i skolan så gjorde vi nationella prov i engelska, skrev en uppsats på minst 200 ord vilket inte var så svårt att komma upp till ;o skrev om våra fyra olika årstider, antingen det eller om en :)

Sen hade vi idrott, vi hade vikare och fyfan vilket pass ;) Körde i princip hela kroppen på alla övningar 45 sek x 3 ! det var ganska jobbigt;o

Sen åt vi lunch i skolan, Lennie gjorde en fin fin ros haha ;)



Sen hade vi naturkunskap vilket var roligt eftersom vi spela spel;p

Sedan alkoholkunskap vilket alltid är lite intressant, kasnke inte lyssna så mycket idag men ändå (A)

Sen var man och handla på spara, köpte mörk choklad och schampoo som skyddar hårfärgen, tänkte jag kasnke skulle färga mitt hår idag :) brun/svart!

Sen låg det massa snö hemma :o



Tagen inifrån bilen :p

Ehm jusste, jag pappa och syrran var och kolla på Harry potter filmen på bio igår, tyvärr så är ju den filmen i två delar så nu MÅSTE jag se den andra också :o den var faktiskt riktigt bra :D

http://3.bp.blogspot.com/_9K8lQptFdq8/TL2Dd9sQbPI/AAAAAAAAAmE/skQmwmx9Eu0/s1600/Harry+Potter+Deathly+Hallows+Theatrical+poster.jpg

Nu ska jag göra annat så vi hörs senare ikväll :) puss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: