2010-11-23
 19:52:07

Halv åtta hos mig!

yo yo! Sitter i soffan och kollar på halv åtta hos mig, Någon annan som kollar på de?

Idag så började vi skolan vid tolv, matte sen sveska engelska. Sen var det matkultur så hjälpte till lite köket:) Sen blev det nävgröt, kantarellsoppa, blåbärsglass och drömmar!

Sen drog vi hem, blev en 6 km cykeltur och några sit ups sedan dusch och äta mkt god middag!

Dock så mår jag illa varje gång jag har ätit :s ? Har nog feber igen också... inte bra fäör imorgon är vi ute i restaurangen...

FÖrsökte leta upp en bild mette hade gjort åt min grupp.. hitta dock inte den...

Nu ska jag kolla tv igen :) pussen


Lena

Har du kollat så att du inte är glutenintolerant!! Eller mot mjölkproteiner istället för laktos?? Tycker du allvarligt skall kolla upp det där. Låter inget bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: