2010-11-14
 12:11:09

Fartfylld lördags morgon

Hmm, vaknade, gick upp kolla på tv sen död som man var så fick man ta sig ut på cykeln och sälja kvällsposten, inte nog med det sen cykla och lämna lite böcker och sen gå in till grannen sen gå till affären och handla, slå in pappas fars dags presenter och rita en teckning åt honom haha :)

Nu är det såhär att jag orkar inte gymma idag, emelie orkar hehe. Men jag måste typ ta det lugnt och plugga och duscha för att sen åka iväg till mormor, får väl ingen mat där... smörgåstårta- gillar jag inte
'Prinsesstårta- tål jag inte...

skulle behöva

dida 180 tabletter

Den ska jag köpa så fort jag kan, kostar ju bara 367 kronor....

bra för magen(;


hmm nu ska jag fortsätta med mitt liv ;D pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: