2010-11-25
 20:23:12

En tur till Väla

Skolan först som vanligt då, och vill bara säga att jag ogillar starkt svenska lektionerna. Somnade idag.

Sen hade vi matkultur :) Blev rödbetsvåffla med flytande honung och fetaost, Räkmacka, Hjälmargös med närkeröra och till sist någon äggost med bär.

Sen tog vi tidigaste bussen ut till väla :) Gick där ett tag hade mycket trevligt :) Köpte det jag ville ha... CHOKLAD haha. sen fick jag illamåendet gratis! Ingen middag för mig, mår inte bra ;s

Blir att gå upp halv sex sex för att duscha imorgon:( sen är det ju FREDAG! Jag hoppas på att inte vara hemma men blir väl så. så tyck synd om mig för det gör jag. Jag som får laga all mat då..........

Btw, jag har världens snyggaste bakgrundsbild på mobilen ;)

http://thresee.blogg.se/images/2009/bengtsson_52672241.jpg

hehe :)

Nu ska jag fortsätta må dåligt.imon blir det prov. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: