2010-12-14
 20:54:50

Today is the day!

Sitter och lyssnar på All I need is You från Idol! Den är riktigt superduper bra! tycker ju jag...
Idag så har det inte hänt speciellt mycket, åkte till båstad med mamma och shoppade lite;D hårfärg, lipsyl och Cola! haha ;D sen tog jag bussen till skolan, hade matte, eller ja jag satt och smsa hela lektionen för jag var sur :o
Sen så kolla vi färdigt på filmen vi såg på svenskan :) Den var helt ok(y
Sen var det matkultur som gällde, blev riktigt gott! Godast av alla tyckte jag (; ( jag kunde nämligen äta allt utan att få ont i magen! hahah ;D
Till förrätt fick vi öländs tapas tallrik
Sen fick vi flädermarinerad kyckling med parmesanpotatis och pumpa creme!
Mycket gott Linnea ;)
Så det var allt för mig ikväll :D
Ha det göttans!  Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: