2010-12-26
 14:26:04

Söndag (;

Sitter och äter popcorn samtidigt som jag spelar spel på facebook...känner även hur irriterande de är med lösögonfransar haha. Kl halv tre har jag på mig det.... ville testa, ska ändå ha det ikväll(y)
Hmm är ju sminkad ska bara fixa håret och duscha av mig lite sen så får jag leta massa kläder hahah. Vet inte vad jag ska ha på mig, samtidigt som jag inte vet om jag ska till Bahnof eller inte :)
Till mormor och morfar ska vi iallafall och äta:) otur är att dem knappt vet vad laktos är så får väl äta de som inte innehåller grädde...tvivlar starkt på att de finns något (y) ahja ska sticka till affären och köpa redbull så jag kan hålla mig vaken;);) två blir det nog hahah.
hheh nu ska jag fortsätta nörda sen gå till affären:D
Pusssar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: