2010-12-28
 21:53:11

Om du bara visste..

Fick en kommentar här innan;) skulle gissa vem de var....
Anonym om Shopping på gång;):
HEJ ÄLSKLING :D
JAG SKA OCKSÅ BÖRJA BLOGGA .. IGEN..IGEN...IGEN..
HAHAHA MEN NU SKA JAG VERKLIGEN DET!!! :d

älskar dig

ps: du får gissa vem jag är
haha, Hej på dig också Evelina :D har tyvärr ingen länk till din blogg;) (a)
Här kommer istället lite bilder från min fräcka mobilkamera;)
Mina knästrumpor;D
Köpte inget innan idag:/ eller okej något jätte äckligt naturgodis som jag slängde (y)
Nu så sitter jag och funderar typ. SKa inte deppa ner på bloggen så vi hörs ;)
Pouss!


Anonym

vinterdepp:/



Något bra restips?=) kan alltid drömma dig bort t något så blir allt liiite lättare(A)



PUBLICERAT: 2010-12-28, 23:20:02 | URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Tim Lindström

Jätte fin klänning Michelle! :D

Tack för idag! :)

Kram!



PUBLICERAT: 2010-12-28, 23:45:26 | URL: http://timlindstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: