2010-12-04
 17:40:03

Julkalender och Coca cola!

Nu var det ett tag sen jag bloggade... men vi har bara internet på den bärbara för tillfället, vi har nämligen skaffat router och sånt blabla. Så blir inte så mycket blogande förrän någon dag nästa vecka :)



Hmm ja vad har jag gjort.. igår så var vi på bowlinghallen med Sven & company! Jag Jenny och Jessica spelade såklart bäst bowling hehe (:



Sen satt vi och kolla in en skitsnyggkille hela kvällen;) sen hängde vi i baren med två andra snyggingar ;D hehe.

Sen åt vi då julbord och sen byta alla julklappar med varandra, jag mamma och pappa fick ljus& servetter, ett presentkort på system bolaget ;) och Måns jul skiva ! :)

Idag så sålde jag och syrran först kvällis, tjäna inte så mycket, sen så åkte vi till julmarknaden i boarp med mormor och morfar:) jag köpte ett block där jag håller på att klistra in lite minnen, typ som roxette och H&M invigningen :)


Detta var jag och köpte i affären ;) okej, två flaskor cola ;D hehe.

Snart blir det kcykling och klyftpotatis :) mkt gott!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: