2010-12-06
 19:56:50

6 december.

Hmm, måndag idag! Åkte till bussen med Ludde, sen kom resten av folket också;)
Sen i skolan så hjälpte både jag och Julia Mette med att dekorera buffebordet och hela metodköket! Blev åde dukar,tejp,granris och massa kottar o rosetter!
Här är lite bilder ;)
när jag kom hem så körde jag en kombination på att läsa min braiga engelskabok och cykla haha :D sen blev det lite snack på skype därefter duschen ;) Nu har jag precis ätit schnitzel och pommes till middag!
Ikväll blir det kanske Dear John, filmen ;p
DAgens roligaste; kan du inte skriva på fb om dem vet någon bra låt? ingen action låt! - min syster. hahah, hon menade film...
Ja men nu ska jag kolla lite tv ;) pussen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: