2010-12-19
 18:18:29

4:e advent

Gokväll!
Som vanligt sålde jag och syrran kvällis imorse. Skitkul(y....
Sitter just nu och bläddrar i dagens bilaga;) fan vilket liv jag har!
När de var klart så passa jag på att färga om mitt hår:) nästa gång blir det svart! :D
Sen drog jag och syrran in till Ängelholm, skulle köpa något fint till jul och nyår, men såklart var H&m denenda affären som inte var öppen idag (!)
Så blev bara fika på EH... Sen träffa man tobbe och Lennie & Linnea :)
Bussen hem och köpte middag på abbes(y räksallad för min del!
Blir tyvärr ingen bio å sånt för mig på tisdag:/ ska till Ullared ist :D, har en lång lista på vad jag ska handla xD... hoppas mina pengar räcker;o har lånat ut en massa... ska inte göra om de (y
ja hejdå.


Jenny

frågestund på bloggen ;D.

gå gärna in på min blogg och skriv era frågor..

www.tieepjenny.devote.se ;D



PUBLICERAT: 2010-12-19, 18:35:14 | URL: http://www.tieepjenny.devote.se
ilona

fin blogg :D



PUBLICERAT: 2010-12-19, 22:07:07 | URL: http://fridailonaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: