2010-08-31
 19:43:17

orkar inte plugga

Ursäkta för det tidigare inlägget, var inte riktigt mig själv.

Har precis ätit god middag, men är jävligt mätt... inte bra! men men. Nu tänkte jag försöka plugga lite men det är så jääääääääääääääävla tråkigt så det finns inte, vet inte ens vad jag ska kunna för aldrig att jag kommer att komma ihåg alla grisens styckningsdelar :o

Imorgon är det onsdag, betyder att vi har öppningsdag i restaurangen, eller ja för allmänheten. Treorna servera och sånt idag, hoppas det gick bra!(not) hehe ;p

Såklart ska jag stå på fisk...hoppas att inte allt för många beställer det eftersom det var visst fullbokat :o skulle inte förvåna mig om jag vill byta linje :p

Men det kommer ändå aldrig hända;o så nu ska jag kolla vidare på gris uppgiften....



haha bjuder på den... ;d            PUSSEN ! och btw, skriver inte förräns om 24 timmar! så sakna mig inte för mkt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: