2010-08-28
 11:18:54

Lördag morgon! ♣♥♦

Vaknade för lite mer än en timme sen, har spenderat tiden med att träna så har cyklat 8.5 kilometer :D tyckte jag var duktigt..
Gick även till affären för att köpa ännu ett paket kräftor åt mamma eftersom vi ska ha lite kräftkalas här idag (: Förutom mammas gäster så kommer förhoppningsvis Tim och Emelie hit (: även våran kusin Louise !

Nu till gårdagen :D
Började med att jag cyklade till tåget, väldigt kallt, var ungefär 8 grader ute kl sju! Där träffa man Evelina, Emelie och Ellen :D även Filippa ett tag ;p. Mycket trevligt . Sen blev det bussen ut till valhall. Började med typ dagis matte?;o Sen idrott eller ja, vi snacka om vad som hade hänt i sommar så det var skönt :D

Men iallafall, sista lektionen, ansvarsfull alkoholhantering. Lärde oss ganska mycket ;) lite avskräckande exempel. Trots det så stack Jag, Tim och Emelie til Danmark hehe (A)



När vi gjort det vi skulle så satte vi oss på det stället som vi var på förra gången;p mkt trevligt där!



Sen gick vi till båten och sen sprang vi av och ner till tåget, gick väl sådär haha. Jag var ju först ;)
När vi kom till Ängelholm så var de andra redan där, Lennie, Linnea, Alex och Felipe (:
Sen råkade jag slå alex precis där han hade ont... inte med meningen;o.

Gjorde inte så mycket där, gick mest runt  men vi hade väl ganska trevligt ändå:D sen slutar det alltid med att man hamnar på statoil och Felipe gillar korv i bröd..
Var väl under tio grader ute så man frös ju inte lite;o men blev lite bättre i slutet (a) ♥

Nu så ska jag in i duschen sen ska jag försöka få tag i Emelie och Tim. Därefter ska jag göra något så kul som att städa rummet!

Förresten ni har väl inte missat oss i tidningen ;)



Puss ♥ / michellee


emelie

hahaha kolla hur jag ser ut på andra bilden!!! du kunde nog inte klippt bort mig eller så? haha


Anonym

sv: du är söööööööööööt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: