2010-08-21
 19:36:34

Längtar..

Först å främst så längtar jag tills imon! Sista dagen på sommarlovet!

Kommer att bli fett mys och samlat ihop nästan alla de bästa vännerna (; så vad kan gå fel?  kanske om strömmen går? men levande ljus och kortlek går lika bra! Eller vad tycker ni? Jag tycker iallafall att det är jätte mysigt när strömmen går :) Ganska kul när man är i skolan eftersom man till mestadels är beroende av datorer nu för tiden hehe(:

ja, sen börjar ju skolan på måndag. Blir ut till Valhall collage. Inte så jätte poppis ställe kanske.. men vi har ju helt nya lokaler så det får väl duga! Är bara lite tveksam mot av vi ska ha egna stationer när vi har restaurang dagar..
Det är btw på onsdagar som vi har det så om ni inte har något annat för er så ta bussen ut till Valhall ! Vi gör faktiskt god mat, typ som på en riktig restaurang fast mycket billigare och mycket bra service!

Oj nu blev det långt, hoppas ni har läsglasögonen på er(; Är på lite skämt humör, är ganska frisk faktiskt;o cykla till och med in till Båstad sen gick jag en runda där inne så känner mig duktig idag(: förutom glassbåten jag åt innan idag det var lite onödigt hehe(A)

Hoppas ni har läst allt, iallafall dem första tre fyra raderna... nu tänkte jag avsluta med en egobild. !



Ludvig redigera lite;D kvaliten på bilden suger tyvärr:o nu ska jag försöka bli lite mindre hopplös och kanske cykla en runda till för att bli av med min energi/glädje, blir ju galen :o haha puss på alla / michellee


Nathalie

Vad tycker du om min outfit idag?:D



PUBLICERAT: 2010-08-22, 12:04:23 | URL: http://liborius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: