2010-08-17
 22:54:40

Jag gillar sorgliga filmer..

Kollade precis på en jätte bra film som gick på 3:an. Handlade om två tjejer som båda "mist" sina föräldrar och var rädda för att gå vidare. Den var verkigen bra! och sorglig, men jag älskar såna filmer. Uptown girls hette den btw, ganska tjejig kanske, men värt att se, men då måste man se hela :)

Är inte på bra humör idag asså, men jag kände att jag ville blogga ändå :) Imorgon hoppas jag det blir bättre,  Kl tre så kommer Emelie, Tim och Ludde hit :) ska kolla lite film och sånt mys. Kommer att bli awesome.

Skolan närmar sig, är inte alls pigg på det... imorgon börjar syrran skolan, så kommer väl vakna vid kl sex sju alltid lika trevligt! -.- 

Nej nu ska jag väl sova, måstee bli frisk under natten så jag kan tränaa imorgon innan folket kommer (:

Puss & Gonatt

/ michellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: