2010-08-29
 12:01:40

I'm high on life ♥

Då har man varit vaken i tre timmar.. och sovit knappt sex timmar  men det var det värt:D men tjäna iallafall runt 200 kronor och allt gav jag bort till mamma...

Idag så ska iallafall jag och Emelie springa en runda, så ska cykla hem till henne om en timme (: är inte riiiktigt så taggad alltså men hon ville så:D
Här ser förjävligt ut, men jag tänker då inte plocka undan idag det kan n¨ågon annan göra, dvs mamma..

Ni får ju gärna ge kritik till min blogg, vad ni tycker om den och så! Har nästan lärt mig hur man svarar på kommentarer.. haha.


Bild från igår!



Jag och morfar! bjuder på den ;p


Nu måste jag fixa mig lite sen sticker jag!  Dagen som återstår får vi se vad vi gör med ! 

Ha en superbra dag för det ska jag ha!  Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: