2010-08-26
 17:37:51

Hemma från en jävligt bra dag :D

Klockan 8.23 så gick jag på tåget mot Ängelholm :D När man var där mötte man upp Linnea, TIm, Tobbe, John och Sara :D


Hade till och med en röd matta ;)
Vi kom dit klockan nio, ställde oss i kön kvart över, först i kön ;) Sen var det bara att vänta i två timmar på att det skulle öppna på nya H&M.


Hade fått något man skulle fylla i till club kortet ;D


Lite av kön ;) var sammanlagt 300 personer inne på H&M sen :O

När vi stod där i kön så kom såklart pressen och skulle fotografera och intervjua oss ;) så Imorgon är vi med i tidningen! FInns även en artikel här
http://hd.se/angelholm/2010/08/26/falskt-brandlarm-nar-hm-oppnade-i/


Här fotograferar de oss ;) Längst fram! Trodde vi skola från skolan men det gjorde vi ju inte :o vi hade ledigt :D
Tim, Jag, John, Sara, Tobbe och Linnea :D

Sen någon stund senare öppnar de dörrarna och klipper de röda bandet ;) sen får vi gå in i butuken :D där välkomnas vi av massa applåder ;) och får ett varsitt presentkort på 200 :D mycket efterlängtat och välförtjänt (a)  Sen efter tio minuter började det tjuta och de kom upp i högtalarna att det var brand i byggnaden så vi skulle gå ut :o så vi gick ut... som tur var det ett falskt alarm så vi gick in igen ;) Prova kläderna och jag ställde mig i kön :D

Släppte fram några före för jag vänta på att mamma skulle komma så vi kunde betala :o då när hon kommer så dampar kärringarna bakom och säger att vi inte kan  göra så :O herregud vi skulle betala tillsammans hon gav mig en tröja bara :O ? och då skakar jag på huvudet, då säger hon tanten jaha skaka du på huvudet bara ! och då blev jag verkligen arg !! men sa inget tillbaka... men ville jävligt gärna ;o Kärringar... ;s

Men iallafall, sen gick vi till Espresso House där jag köpte en laktos fri Chai latte :D super gott!!

Sedan tog vi bussen till Donken;)



Tim & Tobbe :D
Söta Linnea :D hihi ;*



Såklart hänkade Lennie lite senare :D hihi

Har haft en mycket trevlig dag :D ! Tack alla som var med ;) Nu ska jag hoppa in i duschen, ska göra ett inlägg till så håll er uppdaterade ikväll ;) puss och ha det braaaaaa ! / michelleee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: