2010-08-24
 16:47:26

Hellou♥

Andra dagen i skolan avklarad, okej tre lektioner där vi bara snacka om betygskriterier.... sluta efter två timmar;o sen satt man och sov medans man vänta på tåget... helt plötsligt dök Felix upp;o så vi hade följa hem till Båstad ;p

Detta har varit en helvetes dag alltså. Denna vill jag inte uppleva igen, allt som kan gå fel har gått fel för mig. Jag har liksom saker jag måste göra på mitt sätt, men när jag då inte gör som jag ska går allt åt helvete... !

Ahja, ny dag imorgon! Brukar säga så, vilket är negativt. Önskar jag kunde bli frisk också... sjuk i en vecka nu, går inte att träna på mitt sätt då...

Nej nu var det väldigt negativ text så ska säga att jag är glad inför imorgon då vi har inflygningsdag med Hr1 :D kubb,tipsrunda och mat! hehe, sen torsdag så är vi lediga!




Nu orkar jag inte mer så ni får ha det underbart!  / michellee


Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg om du har några minuter över och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte ^^

kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-08-24, 18:15:32 | URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
HANNA - Göteborgs näst största blogg!

Sv: tack så mycket! :)



PUBLICERAT: 2010-08-25, 13:56:41 | URL: http://hannas.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: