2010-08-19
 17:34:34

Hej snyggingar!

Hej!  Har inte bloggat på hela dagen :o dåligt av mig. Mår faktiskt bättre idag, har till och med duschat. haha!
När mamma var redo så drog vi iväg och handlade lite! blev tre anteckningsblock som behövs nu när vi börjar skolan på måndag..




DAGENS VILL HA:
Pengar och motion..
DAGENS KLÄDSEL:leggings och en blå blus jag inte ens visste jag hade ;o
DAGENS FRISYR: fyfan haha
DAGENS LÅT: Dressed for succes - ROXETTE
DAGENS PLANER:har varit i östra karup och handlat, snart blire att handla middag:)
DAGENS SAKNAD:
Klassen!
DAGENS DUMMASTE:
åt lite choklad precis, som jag inte tål hehe.
DAGENS MISSLYCKANDE:
hmm inget;o
DAGENS DROG:
soffan!!
DAGENS KÖP:
vindruvor! haha
DAGENS GODIS:
hmm ngt ;o
DAGENS HUMÖR:
humöret är väl bra dock inte orken hah
DAGENS CITAT:
"ser ut som du sålt smöret och tappat pengarna"- mamma..
DAGENS ROLIGASTE:
hmm inget
DAGENS OMTÄNKSAMMASTE: mamma;o
DAGENS TRÅKIGASTE: att vara sjuk..


Imon så blir det nog att övningsköra om man inte ska på filmkväll:) eller ska man kasnke gå och se grown ups på bio :) ?





Nu drar jag till affären uppdaterar mer senare!  ha det fint!

/ michellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: