2010-08-16
 20:39:28

Hallou allesammans!




Satt precis och kollade på Generation fett! Det var en tjej som ville bli världens fetaste.... fattar inte riktigt varför;o och hennes man gillade att vara fotograf åt henne eftersom hon vek ut sig på internet för att ha råd med mat:o herregud haha . 

Ahja det var inte riktigt det jag skulle skriva om :) Tänkte visa lite bilder från Roxette konserten jag och Tobbe var på!

 När vi hade stått i den jätte långa kön så började de regna lite smått, men det var inte så farligt. Gick och köpte tröjan jag har på bilden. Är mycket nöjd med köpet :) !  Sedan började det ösregna och vi blev genomblöta! Men vi stod kvar!



Innan Roxette gick upp på scen var det två förband. Dem verkligen sög, man applåderade istället när de gick av scenen:).



Efter fyra timmars väntan kom de äntligen in på scen!!!  <3



Stod väl sådär tjugometer från scen, bland 20853 andra personer! Har mest suddiga bilder vet inte riktigt hur man laddar upp en video än, när jag vet så kommer det :)!

När alla trodde det var slut( eller jag vägrade ge upp) haha så Kom gyllene tider in på scen!!! Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv! De började med Juni juli augusti, sedan sommartider och avslutade med när alla vännerna gått hem! Riktig toppen avslutning! Kunde inte blivit bättre, och det var ingen som visste de skulle komma! Tack för en underbar konsert Per ! <3


Hoppas det inte blev för mkt att läsa hihi :) 

/ Michellee


Tim Lindström ;)

fan vad kul att du började blogga michelle :D...och jag gillar din bild, jätte söt på den :D



PUBLICERAT: 2010-08-17, 00:23:03 | URL: http://timlindstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: