2010-08-17
 10:14:43

Godmorgon ♥

Har precis haft lite morgon gympa haha. Brukar alltid ha det eftersom jag vaknar så tidigt och då finns det inget annat att göra!  Tänkte även se om jag orkar mig ut på en joggingtur men det återstår att se!

Skolan om 6 dagar...känns ganska segt men det ska bli kul att träffa klassen igen ♥ fast vet inte riktigt vad jag tycker om att vi ska flytta ut till Valhall, visst det kan bli kul med lite nya folk men det är så långt från allting... mitt i ingenting. Måste åka buss dit ju.. hatar att åka buss...Men men i och med det så får man ju busskortet så man kan åka gratis vart man vill! I skåne vill säga...hehe.





Bild från i somras när Calle Kristiansson var och sjöng på Ängelholms festen! Självklart så fick vi autograf, kram och en gruppbild med honom! hehe, Calle, Jag, Julia och Linnea (:

Nä, jag pallar inte springa men cyklar istället en rundaa så tiden går lite (:

Vi hörs i eftermiddag folket! Hoppas alla får en lika trevlig dag som jag ♥

/ michellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: