2010-08-25
 15:40:40

God eftermiddag :)

Är mitt uppe i min engelska läxa tills på Tisdag.. lika bra att göra klart allt direkt så man slipper ha det hängandes över en ;) Vi fick ju faktiskt ledigt hela dagen imorgon så ;) Men det behöver vi..

Kom till Valhall sådär tjugo i åtta, alltså femtio minuter för tidigt ;p men jag var lite tidig till bussen för jag visste inte hur lång tid det skulle ta att cykla i blåsten :o men det gick ganska bra ändå :)
Sedan fick vi våra skåp sen gick vi på ännu en rundvisning i våra nya lokaler!
Därefter så var det tipsrunda med ettorna och vi gick med våra mentorsgrupper såklart!



Min mentor Örjan, och sen skymmer Tim resten... haha



syns kanske inte men ibland blåste det 30m/s :O



Ville faktiskt bada :o



Tim fota också till sin blogg ;)



Mina gröna skor haha (a)

När vi kommit en bit på tipsrundan stannade vi vid Mettes bil och åt nybakade kanelbullar ;)
När vi var framme vid skälderviken spelade vi kubb i blåsten... kan säga att det regnade sandkorn... och det var absolut inte skönt alltså! Tyvärr så kom mitt lag trea... vi kunde vunnit faktiskt. Men så blev det inte ! Sen åt vi jättegod mat på hamnkrogen! Dansk fläskstek med potatis, gräddsås, rödkål och äppelmos! Mycket gott (:

Sen tog man bussen hem. Och sen träna man lite, upptäckte hur underbart det var att springa igen ;) Nu sitter jag här med min engelska...

Imon på min lediga dag så ska jag åka in till ängelholm, vad jag sa göra där vet redan några få som också ska med ;) vad det är får ni se imorgon när jag bloggar eftersom jag åker rätt så tidigt ;)

Nu avrundar jag lite och önskar er alla en härlig kväll!  / michellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: