2010-08-23
 11:49:52

Första skoldagen efter lovet !

Idag så gick man upp tidigt, lite för tidigt, som jag alltid brukar men tog det lugnt eftersom jag är fortfarande sjuk..
Iallafall så cyklade man iväg til bussen sen. När vi väl kom till skolan gick vi igenom schema och hade lite rundvisning på grejerna. Sen fick vi gå, då hade 48 minuter gått ! Men tyvärr så fick vi vänta på bussen i en timme istället.. väldigt varmt var det..

eller det är varmt ute! Ska cykla in till Båstad efter detta inlägget, kände bara att jag var tvungen till att blogga ;)

Sen tycker jag att alla ska veta att Ellen Andrell fyller 17 år idag ;) snart arton ju! Stort grattis till dig :D <3
btw, vill lägga till att jag blir arton om 236 dagar :D
Tänkte lägga upp en bild på dagens poutfit så här kommer lite :D





Jag ville bara fylla bloggen med lite fler bilder ;D  Nu ska jag byta om, igen. Sen blire Båstad, ses kasnke där vem vet?  Puss  / michellee


ellen

tack michelleee! :D <3 och eller huur, inte långt tills dess nu ;) haha



skjorta från hm? :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: